nuffnang ads

June 4, 2009

Hati saya sangat ceria

Bila saya sedih, saya beli Hello Kitty.
Bila duit banyak dan tak tahu nak beli apa, saya beli Hello Kitty.
Bila gembira kerana mempunyai ramai kawan dan seorang pacar yang tidak memahami hobby saya, saya akan beli lebih banyak Hello Kitty.
Bila user google Hello Kitty mereka akan jupa blog saya.
Bila saya bosan dan ingin menulis sesuatu di blog, saya akan cerita tentang hobby saya suka membeli Hello Kitty.
Bila dah beranak pinak, saya akan kongsi Hello Kitty bersama anak saya.

Itulah saya yang bercirikan cute dan kawaii dan kaya kerana ada banyak Hello Kitty.

Sekian, peminat Hello Kitty.

Ya, masih ada manusia yang tua dan minat Hello Kitty.

3 comments:

cyanamoose said...

kemboja... yu minat kitty ka? adush...kete brutal tatapi mint kitty...tk sesuai.

kenanga leby sesuai kalo minat kitty kot...larikssss

Dewman said...

tuk kenanga memang sesuai, bayangkan meknab tu ditampal sticker kitty, bantal kitty, seat kitty dan baju kenanga pun kitty. Harus la mak sembah duli diva kenanga. :P

otak3suku said...

motifffff....carutkan mak!

mak xsuke kitty2 ni...mak nak bapak kitty..auww

Nuffnang Ads