nuffnang ads

May 21, 2009

Genting Hari Bersukaria


Tatap la gambar yang tidak seberapa ini dari telefon genggam 3.2 mp. Dalam 16 orang, seramai 5-6 yang membawa kamera, maka dengan itu, aku menjadi orang gila posing. Di mana ada kamera di situ ada aku, kalau mereka mengambil gambar serentak maka roh-roh aku saja yang pergi bergambar.

Walaupun hujan, permainan ngeri, cuak, takut, memualkan dan sebagainya tetap dijalankan. Roller coster je aku tak naik sebab tutup dan juga permainan yang memerlukan berat badan tidak melebihi 70kg, terasa diri ini dipinggirkan.

Permainan yang tidak dapat dilupakan, bumper car, kami naik berulang kali semata-mata nak tunjuk handal membawa kereta. Motif, melanggar suspek yang kami rasa sesuai untuk di langgar bukan motif sebab tak suka atau benci. Satu lagi permainan aku tak ingat namanya, benda tu bentuk pen tajam dihujung kemudian menyusuri air. Bayangkan aku berat dan pasangan (poyo) aku juga berat bila turun gedebushhhhhhhhhhhh besar sungguh ombak itu. Basah kami berdua nasib baik tak ada daun pisang kalau tidak boleh berdangdut memori daun pisang.

So conclusion, memang best la.. sekian.

4 comments:

missn-eisya said...

permainan yg hujung tajam mnyusuri air tu adalah rejang namenye..hehe..

Anonymous said...

huhuhu... dewi basah bersama pasangan di sungai rejang. hehhe.

otak3suku said...

yg uol naik dgn zuri dan nik...dulu..ade lagi x?...akaq ngerila yg tu..telo akaq hilang disana la...detswai jadik camni...***tetiber!

Unknown said...

ada lagi la nok, i still gerun walaupun naik dah 2 kali tetap nyawa hilang (almaklum la i takde telur, ganti ngan nyawa la ya)

Nuffnang Ads