nuffnang ads

May 20, 2009

Genting di Hari Pertama

Adik-adik, mari kita melihat gambar. Pada suatu hari..

Untuk ke sini aku perlu memanjat bukit, gigih memanjat sampai lelah aku dibuatnya. Kurus kaki aku, pecah lemak aku, kurus ehem ehem aku. hahaha!

Banyak gambar terpaksa di edit, biasa la hanya memakai kamera handphone 3.2 megapixel.

Kaki-kaki kurus yang ingin ku miliki, kalau kurus sebegini sudah tentu aku hanya memakai hot pant.

Dinner TImeeeee!! yay hilang terus rasa lelah, sesak nafas dan sebagainya.

Ditengah itu adalah penaja terbesar trip kami dan yang ditutup mata itu ketua darjah aku merangkap memberi arahan dan memberi kerja.

Dan inilah harga yang perlu dibayar penaja, fuhhh boleh beli berbungkus-bungkus nasi ayam selama dua bulan.

5 comments:

Anonymous said...

kakiku tak kurus, so xdela dlm pic. Terasa longgar seluar jeansku setelah 2ari di atas sana. hehehe.

Areyou Photography said...

ooit ..! u pegi tinggalkan i kat bwn nie yer

Unknown said...

ala suami u tu sayang sangat nak bagi u naik ikut i, bukannya i boleh buat apa2 pun kat u :P

otak3suku said...

byk nyaa kaw makan nyah...finsannn!

Unknown said...

16 orang punya harga la u, dulu kita pergi budget2 jer.. makan paling murah pun pizza!!

Nuffnang Ads