nuffnang ads

May 12, 2009

Wallpaper

Oleh kerana jiwaku tidak berapa stabil, aku nak menjawab tag dari miss kantan. Setelah meng'PrintScreen' dengan sabar, ini la wallpaper desktop aku di opis. Sangatlah tidak cantik dan hanya menggunakan wallpaper standard dan tidak pernah tukar selama aku kerja.

Aku ni pembersih, jarang memenuhkan desktop dengan icon (icon games aku sorok tak perlu dijaja di desktop, pekerja berdedikasi la katakan). Bila lihat awan aku rasa tenang dan gembira melihat kehijauan cehhhh gi mati dengan perasaan itu. Ok selamat menatap!

6 comments:

otak3suku said...

mcam xbuat keje je nyah...ahaks!

Unknown said...

hahahaha mana tau, mmg miss kenanga intelligent

Yun said...

hahaha

2la..dekstop cam kite baru lah name nye pekerja tegar kan kenanga..kan

... said...

yg nmpk hanya lah ym berwarna oren..jelas dan nyata..kah3

Anonymous said...

aku letak gambar hutan.. aku kan suka hutan... hehee

Unknown said...

kat dalam folder mesti ada mcm2 kan...haha

Nuffnang Ads