nuffnang ads

May 26, 2009

AJK Makanan Janda Baik

Selaku ajk makanan, sehari sebelum ke Janda Baik (JB) aku di ajak secara paksa oleh kenanga untuk membeli barang mentah dan jajan. Motif, takut aku lupa nak membeli agaknya, pesan sampai ke facebook atau kenanga memang boring di rumah seorang diri tanpa abang di sisi.

Ayam 2 ekor, 6 kepak, 6 peha, jajan, mineral, bbq sos, cili sos, madu, roti, tuna dan air sedap. Oleh kerana troli sarat dan berat dengan barang, kenanga mengarah aku menolak troli, alasan kenanga 'berat la nyah ko kan gagah, akak ni women'. Aku pun tolak la troli, kesian kenanga. Tiap kali belok je, mulut kenanga bising bukan troli yang pusing tapi kenanga yang pusing. Faham tak? takpe aku faham!!

Balik rumah peram ayam sampai pukul dua pagi. Sekian.

4 comments:

otak3suku said...

AKAQ KEKURANGAN ZAT BESI....KALO TROLI DARI PLASTIK..PASTI AKAQ DPT PUSING UTK MEMBELOK!

Unknown said...

nanti cari troli budak2 atau bakul yang boleh tarik tu.. i pasti u boleh tarik kiri dan kanan

Yun said...

2la...baru aku nk suggest korang pakai jek troli bebudak yg konet tu..kompem kenanga mampooo

... said...

ayam ayam ayam ayam

Nuffnang Ads