nuffnang ads

May 8, 2009

Nafsu Marah

Rasa marah hari semalam terbawa-bawa hingga ke hari ini.

Kau memang H1N1 laaaaaa (sila silentkan perkataan selsema), kau biarkan aku berdiri selama 40 minit tanpa sebab, kau biarkan aku berpeluh tanpa penghawa dingin, kau biarkan aku dihimpit bersama orang-orang yang mempunyai body odor yang memuntahkan, kau kau kau memang H1N1.

Perasaan amarah aku terus cool selepas melihat kotak pink. Idea pemasaran yang bagus, semakin berumur tapi masih suka benda kuit seperti ini, dan sering dikatakan orang tua tak sedar diri budget kanak-kanak rebina. (buat tak tau sudah)

sekian.

5 comments:

Yun said...

weh..ade ke ptt kotak panty liner ni ko letak...cisss cisssss

Unknown said...

comel, gigih tau tembak gambar hello kitty nieh!!!

otak3suku said...

panty liner ke tuh..xpenah nampak pon...akaq ingat kotak tisu....hahaha

Unknown said...

akaq kenanga sila cari di jusco enquine pasti ada.

Anonymous said...

xsuka hello kitty. Tapi suka mickey mouse. mungkin sbb aku dilahirkan pd thn tikus

Nuffnang Ads