nuffnang ads

April 22, 2009

Kenapa

Kenapa,
Kalau aku cepat, kau lagi cepat dari aku kemudian kau tinggalkan aku.

Kenapa,
Kalau aku lambat, kau lagi lambat dari aku.

Kenapa,
Kalau aku 'on time', kau sengaja datang lambat.

Kenapa,
Kalau aku cepat, kau akan berhenti lama semata-mata ingin berselisih dengan temanmu.

Kenapa,
Kau suka main-mainkan perasaan aku, hampir merah semuanya.

Tapi,
Walaupun kau begitu, aku tetap setia menunggumu, kerna kau pun tahu hanya engkau satu-satunya tempat yang akan aku cari.

Ya, KTM kau la dihatiku.

..merah itu merujuk kepada punch card aku..

4 comments:

Yun said...

baser lah..aku jua mengahadi mslh yg same tp aku xmarah kat KTM..aku cume marah kat rapidKL jek

... said...

uh...nasib la merah punch card. ingat merah sbb tebocor ke..tetumpah sirap ke

otak3suku said...

naper uol guna punch card...xmielenium lansuang!..oh akaq lupa...yu keje kilang nasi ayam...

Dewman said...

diva kenanga, i pun tak tau motip sebenar management opis pakai punch card, walhal opis ni, ada je access cardnya mesin! mungkin card tu mereka nak timbang boleh jual, top up sket2 duit gaji kami. :)

Nuffnang Ads