nuffnang ads

March 13, 2009

Lepak kat kebun

Aku malas nak mengarang, kita layan je gambar yang aku tembak. Aktivitiku di kebun hanya mencabut lalang di sekeliling serai dan juga belajar dengan bersungguh2 cara mengambil air di dalam perigi. Keputusan sangat memuaskan atau dalam erti kata lain A-. Air perigi memang nyaman dan sejuk. Next entry aku citer pasal Bali ok :)

Gambar 6: Tin yang berfungsi sebagai penghalau burung, burung yang terbang di langit okey!!

Gambar 6.2: Serai yang di tanam mengikut barisan

Gambar 6.3: Orang2, gelaran yang aku bagi bunga ros :P

Gambar 6.4: Lembu sesat, bunga kenangan mesti suka boleh buat sup speedo dan lidah awww!!

Gambar 6.5: Yang perlu ada, sudah tentu kaki aku

Gambar 6.6: Getah pokok

Gambar 6.7: Getah dalam bekas, nama saintifiknya aku lupa malas la nak google

Gambar 6.8: Susu getah, aku juga akan ada susu, tapi susu yang mungkin keluar dulu sudah tentu bunga sunflowers.. ahaks larikkk terjun gaung

Gambar 6.9: Dragon fruit juga ada, macam2 ada la kat kebun bapak aku ni


5 comments:

Yun said...

hahaha susu sunplawer???
mane lah tau kan..rezeki..susu ko yg kuar dulu...
mau meroyan mrs sunplawer itew

cyanamoose said...

suke jek gossip ttg akak... tetiber

*maklumlah ari jumaat... ase nk setiap ari mlm jumaat... aiskrim!

Dewman said...

weihhh aiskrim apa ni? susu aku kuar dulu hahahaha geli tek aku mendengarnya!! hehehehe

otak3suku said...

akaq pon ado susu...auwww!...susu akaq memancut jauh..macam pelari marathon uol!

Dewman said...

tak tau nak kata apa la, kalau bunga kenanga bersuara, sudah tentu dia mahu menang. Miss Tganu la katakan!!

Nuffnang Ads