nuffnang ads

December 25, 2012

Merayau

Last weekend cousin aku datang umah. Dia sedih sebab tetiba boifren menjauhkan diri di atas sebab2 tertentu. Aku tak kisah la kau nak jauhkan diri tapi bagi la tau. Nasib baik mak si boifren bagitau kenapa, suh cousin aku ni sabar, bagi dia space. Hari2 cousin aku nangis bila duduk sorang2. Sampai semua orang sedih tengok dia. Akhirnya cousin aku OK dengan apa yang terjadi. Good girl. sampai dah takde hati lagi, kalau jodoh tak kemana.

Aku faham perasaan itu sebab aku dulu pun pernah alami. Tapi kejap je la sedihnya. Dalam seminggu kot. Sebab tu aku sekarang susah nak percaya orang. Tooooo secure sampai takde boifren. Memilih, yes semua orang memilih bukan aku sorang je. Tapi takde la nak cari anak dato, suami orang, kaya raya.. cukup la ada umah sewa 10 biji, kerja engineer, sebulan bagi aku RM6k, tiap2 tahun pergi obeses. Ohhhmaiiii gilaaa memilihhhh!

Apa je aktiviti aku ngan cousin aku? Aku citer je la pengalaman aku dan pengalaman orang2 sekitar aku. Lepas tu layan drama doktor cinta lakonan kamal adli ngan zarina. Mongok tul citer tu.. suka. Lepas tu akak dia datang amik, kitaorang g la OU. Makan, shopping kat daiso then balik rumah. Rehat2 jap, kul 11 lebih pergi big bad wolf. first time pergi dan mengambil masa hanya 5 jam. Tapi cousin aku lagi gila, 4 kali pergi. Dia memang gila buku. Siap cari buku tuk lengkapkan series.

Layan gambarrrrr..

 Suasana big bad wolf pada pukul 3 pagi Ahad

Memba aku suh tapau buku ni

 Breakfast pukul 5.30 pagi..

 carbonara kat pizza hut je.. so so je rasa

Makan kenduri malam jumaat.. 
lately aku selalu dapat makan sotong kering masak sambal kat kenduri kahwin

No comments:

Nuffnang Ads