nuffnang ads

December 17, 2012

Gulai Kawah

Weekend lepas aktiviti aku agak penuh. Dimulai dengan melayan movie Hobbit. Pada pendapat aku, jalan cerita sejam lebih yang pertama amatlah membosankan. Macam biasa la nak memperkenalkan sapa dia, sapa orang tu, apa benda tu.. and so on.. Lepas sejam lebih.. hahhhh kawww baruuuu sedap sikit nak layan sampai tak sabar nak tunggu part seterusnya tahun depan. Ya, tahun depan.. katanya ada lagi 2 part.. means 2 tahun.

Aku tengok kat GSC Alamanda, movie pukul 12.45 pagi tapi 1.05 pagi baru movie start. Gila hangin aku! sampai rumah pukul 4.30 pagi.. hajat dihati nak jogging pagi tu.. tapi non adoooo, mengantuk! Pastu dikejutkan msg dari jojet, 'dah bangun ke hobbit2 sekalian, jom la makan' hehehehe.

Tengahari tu makan kat puchong. Ajak Sheleq menambah lemak. Makan kat sana Alhamdulillah memang sedap lauk pun banyak.

Ahad adalah perjumpaan GGO. Aktiviti seperti biasa bowling dan makan.

Jom layan gambar..

  Kuala Lumpur selepas hujan

 Bunga di laman rumah

Jojet memilih lauk yang banyak pilihan.. sampai dah tak reti nak makan apa

Depan tu seperti biasa, aku punya.. ayammmm! ni la lauk pauk utk menambah lemak

Inilah gulai kawah daging

No comments:

Nuffnang Ads