nuffnang ads

October 18, 2012

Peneman

Siapa yang berminat nak ke Jogja boleh la contact orang kat bawah ni. Nama dia Decky. Baik orangnya, mestilah baik kalau tak baik siapa nak jadikan dia tourist guide. Umur 32, anak dah dua.. wahhh sempat lagi aku interview. Ada tahi lalat kat atas bibir.. ouucchhhh, pemerhati bebas. Selain jadi tourist guide di Jogja, dia ada buat trip naik gunung, masuk hutan dan water rafting. Kebanyakkan gambar2 yang aku ada semua dia amik sebab camera aku memang ada kat dia. That y gambar aku banyak.. kalau tak, sedehhh takde gambar orang lain je ada. Aku suruh belikan simkad, dia beli, esok aku suruh topup dia topup, aku nak charge hp dalam kereta dia cari la kabel dan chargekan. Baikkannnn! kena la baikk jaga hati pelanggan. huahuahuahua! Sila la amik dia, sedap sket mata memandang.. :)


Mamat ni nama Agus. Tak sempat nak berkenalan sangat sebab kejap je ngan dia. Dia bawa kami ke Gunung Merapi naik jip. Angin kuat rambut tetap maintain. Kelas gel rambut kaukannn!


Yang dok tersenyum kat bawah ni adalah pemandu kami selama 3 hari. Tak sempat langsung nak interview. Nama dia John kot.. ingat2 lupa la. Cara dia memandu agak bagus, penyabar, tidak memaki dan yang paling penting peramah. Mestilah peramahkan kalau tak pelanggan lari. huhuhuhu


Ok, tu je.. hahahaha takde motif nak juga citer pasal mereka.

4 comments:

Yun said...

owh mmg comel hahahaa

Dewman said...

sebab tu aku rekemen dia :)

Yun said...

ok-ok nnt aku pg sana aku cari si agus ni..oppss

Dewman said...

Owhhh suka tgk agus, sama ngan adik aku.. aku minat decky.. taste suami sangat, macam banglong

Nuffnang Ads