nuffnang ads

May 17, 2012

Summary

Esok dah Jumaat, then weekend, pastu Isnin, lepas tu masuk bulan Jun. Cepatnya masa berlalu!! Sejak dua menjak ni aku terasa kena kacau dengan sesuatu. Tapi tak pasti la samada betul atau imaginasi aku yang entah apa2 ni. Dalam minggu ni 3 kali aku kena sampai bengkak2 mata sebab tak cukup tidur.

Sekarang, Alhamdulillah takde lagi. Harap ia berpanjangan la. Aku siap minta tolong someone tolong tengokkan. Dia orang luar but muslim. Aku takde la percaya tapi aku nak gak tahu apa yang akan aku rasa selepas buat benda ni. Orang panggil 'Power of Hand' kaedah di mana menggunakan tangan untuk membuang energy negatif. Aku rasa panas, berpeluh.. tu je. Dia bagitau aku, energy aku ni lari2.. so dia pelik.. aku iyakan je.. tapi memang aku berpeluh.

Meh la kita tengok gambar lak.. random ya

 My puteh dah dibaiki.. wiring je yang problem, so kena RM35 jer, weeehhhoooo!!

Makcik aku masak asparagus dengan udang kering, tofu masak sos tiram dan sambal hitam belimbing yang membangkitkan selera. 

Retak seribu.. train baru tapi dah pecah.. asal tah!

Sandwish ham ayam pedas dengan salad.. and for dessert buah oren sunkist

Kelam kabut gara2 kpdnkk nak buat spot check!

Salad, diet sangat! siap tambah fish ball goreng lagi..

No comments:

Nuffnang Ads