nuffnang ads

May 13, 2012

Buang Kalori


Semalam aku main badminton dengan GGO. Dah bertahun2 lamanya aku tak main. tanpa memanaskan badan, aku teruskan smash sana, smash sini, lari sana sket, lari sana sket, kiri, kanan, depan, belakang dan akhirnya dapat la aku main 2 games.. semuanya bergu, tak dapat la nak single, mau pengsan!

Dah jadi trend sekarang bersukan tengah malam, semalam booked court dari pukul 11-1 pagi. Lepas 1 pagi pun masih ada yang dok bersukan. Bukan, kalau malam, organ2 dalam badan dah berehat ke? Tapi malam takde la panas sangat, sejuk la sket.

Before kami ke court, kami melantak dulu dekat Basil, Bangsar Village. Order Thai food. Sedap la juga.. Boleh laaa.. pada aku kedai biasa pun sedap juga atau mungkin ada yang lebih sedap.

Aku happy dapat mengeluarkan peluh. Dapat juga jumpa si zuhri, gila lama tak jumpa lepas praktikal. Dia banyak citer pengalaman dan step nak kuruskan badan. Sebab dia berjaya kuruskan badan tanpa makan ubat atau pergi kemana2 tempat menguruskan badan. Masa bergu dengan Zuhri pun, dia banyak bagi kata semangat untuk aku teruskan bermain. Bagus boleh jadi instructor untuk kuruskan badan.

So, last night adalah hari yang sangat happy. Lamanya tak jumpa GGO. Nyah Yun dah turun 5kg.. bestnyaaa muka dah runcing. Bang Long, takyah citer la, serupa gitu laaaa.. Nyah sunplawer, sedikit berisi sama juga Nyah Sazz, akuuuu? takyah citer laaa.. memang gemuk senantiasa. Sedehhhh!!

Okla.. tu je, gambar nanti la aku post.. Malas nak transfer. Malam ni ada makan2 dengan kumpulan sengal lak.

Sekian

4 comments:

Yun said...

Cehhh seketul ni...cepatlah upload..xsabar nk tgk hasil yg lain kn

ellynadyra said...

main badminton rupanya ye

Dewman said...

jom elly, kita ajak yang lelain main badminton.. asyik merawa je.. sekali sekala bagi kuar peluh sihat lak

cyana said...

sentap akak si kenanga datang berseluar merah!!! kelazzz.

pastu si kantan plak turun 5kg.. manaci.!!! akak jek yg sayangkan lemak2 nie.. hahaha

Nuffnang Ads