nuffnang ads

May 14, 2012

Hari GGO

Diatas permintaan sunplawer dan kantan, aku gagahkan juga menepek gambar2 di Basil, Bangsar Village bagi memenuhi kehendak dan nafsu serakah mereka. Semalam aku nak upload, lembssss sangat! Hari ni dah dapat comment dari kantan, update seketul je..

Nah, tatap la gambar2 yang tak seberapa ni.. 

Dapat fridge magnet yooo!

Our Menuuuuu..

Ice Lemon Tea

 Daging masak apatah, kicap kot

  
Kangkong Belachan

  
Ayam masak apatah, masam manis kot

 
Tomyam seafood utk 4 orang makan RM40++

Ikan masak 3 rasa kot.. al maklumla bukan aku yang order, so aku tak tau apa tajuk makanan. Aku sampai2 order air.. duduk kejap then makan. Overall rasa dan presentation kat sini aku bagi 3/5.. sedap la juga..

GGO's

Sekian laporan dari dewmandew.

Ok, noksss let gooo.. badminton timeee.. i nak beraksi ni dengan kasut ZARA i.. Ko adooo??

4 comments:

Yun said...

Kelasss yg last tu...

Dewman said...

kannnn.. spotlight dan rumusan cerita aku

Kenanga said...

gamba last meletop....

cyana said...

sekeping!!! naseb vogue sbb serba merah!

Nuffnang Ads