nuffnang ads

May 28, 2011

Sempena Hari Guru

Sebelum aku berangkat ke Kuantan, aku singgah sekolah rendah di Batu Pahat. Kebetulan hari tu ada persembahan sempena hari guru. Lama sungguh aku tak jejak kaki di sekolah selepas puluhan tahun tinggalkan zaman persekolahan. Kalau ada anak, maybe aku akan ke sekolah, amik report card ke, amik sijil anak terover cerdik ke.. Damn perasan!

Aku jumpa mak saudara aku kat sana, dia jaga kantin. Nasi lemak RM0.50, kalau ada ayam RM1.50. Murahkannnn!! Kantin kecil je. Moh tengok gambar yang sempat aku tembak.



Budak2 tengan makan cornflakes.

Air sirap RM0.50. Spot the budak sekolah itu.


Spot again budak yang sama dengan gambar di atas. Dia beli air sirap 2x. Dahaga sangat la tu!

Ceria je anak bapak dengan kawan bercerita.

Budak ni sangat comel

No comments:

Nuffnang Ads