nuffnang ads

May 26, 2011

Majlis Kahwin @ Merak Kayangan Felda

Tataplah gambar yang tak berapa nak banyak ni. Kenduri kali ni diadakan pada waktu malam. Aku dan cousin2 lain datang as a guest je. Sebab kerja2 register ke menyambut ke semua dibuat oleh kawan2 cousin aku. Tak ada feel kenduri keluarga sebab aku n the geng tak terlibat. Datang bawa perut je. Tempat pun dah ditentukan, sapa family belah perempuan kat situ, belah laki tempat lain pula. Ada la 2..3 kali aku kena tukar tempat. Last2 duduk berjauhan dengan cousin2 lain.

Makan? Sedap.. tapi punya la lama nak tunggu part melantak. Jam 9 lebih baru makan kot. Since nak tunggu dewan penuh. 3 kali aku tukar tempat, 3 kali tu la aku tinggalkan bekas minuman aku. Nasib la! Gambar pun aku kurang amik, sebab port tak menarik. Gila jauh dengan pentas.






Aku dengan si daza. At last, fuhhhh!!

No comments:

Nuffnang Ads