nuffnang ads

April 7, 2011

Sakit Apa?

Aku jumpa doktor.. explain la balik apa yang berlaku pada aku. Doktor cakap (mengikut ilmu pengetahuan) itu bukan strok. Kalau strok aku tak boleh nak angkat tangan langsung. So, doktor cakap kemungkinan aku ada depression/histeria (histeria? tak logik kot sebab aku tak menjerit, aku tak meracau dan aku masih bisa berkomunikasi) Depression??

Esoknya, aku ke klinik lagi.. kali ni tekanan darah aku naik.. 140/90.. aku tanya la aku ni ada potensi darah tinggi ke? doktor kata takde, sebab darah aku kejap naik kejap turun. So, sebab apa? salah satu faktor saikologi ataupun depression (yang aku faham la).. so, semalam doktor nak rujuk aku (exhibit A) ke hospital utk susulan lanjut tentang penyakit aku ni. Owh Noooo!! Bab yang paling aku takut.. aku kata bagi aku sihat dulu, then aku buat medical check up then aku buat kaunseling or apa2lahh.. doktor kata OK.. Fuhhhh LEGA!!

Sekian..

Mak aku baru tahu semalam.. dia tanya la despress pasal apa? nak kahwin ke? aiyoyoo ammaaa common laaa.. insyallah, ada jodoh aku nikah. tak perlu kelam kabut.. wa relak je! lagipun wa malas masak.. hahahaha!! pastu dia gelak!! hohohoho stress tau main2 cenggini!


Big Breakfast.. RM5 dapat 2 Big Breakfast yang makan pagi kenyang sampai ke malam.. sungguh BIG

Orang lain bawa beg shopping, si jijon bawa beg 45L tuk letak barang.. Seeeee ada soft toy ANGRY BIRDS.. tapi tak kemas sangat buatannya..

No comments:

Nuffnang Ads