nuffnang ads

April 14, 2011

Last Minute

Last Friday, aku dipaksa pergi kenduri kahwin x-opismate di pwtc. Oleh kerana aku hanya berseluar jeans dan tshirt (niat mmg taknak pergi) maka dengan itu aku terpaksa membeli sepasang baju kurung semata2 untuk hadir ke kenduri itu. Neway bagus juga dapat ke sana.. boleh cuci mata. Mostly yang datang rata2 muka ala2 dari Indonesia sampaikan aku kat toilet pun kakak cleaner tu tegur aku orang Indonesia ke. A ah ada kacuk je.. hahaha nak juga kacuk tu. Jom layan gambar

Beg pemberian bonda aku.. Vietnam made








Pergghh sedap! Alhamdulillah

So.. so.. laa saja2 nak rasa


Selamat menikmati gambar makanan.. sekian

2 comments:

cyanamoose said...

tkmo p konon... skali hentam makan tk hengat munya!

Dewman said...

hahahaha.. ni kongsi ya.. selagi ada pelbagai jenis makanan selagi itu aku n the geng g amik.. rasa sorang sket :P

Nuffnang Ads