nuffnang ads

February 18, 2010

Kisah Seribu Satu Malam

Selepas penat bercuti.. penat ke? aku lagi suka kalau cuti lelama boleh mengangkang depan t.v sambil makan makanan ringan.. nak ringan2 dengan suami tak boleh sebab masih single, di ulang single!! apatah lagi ringan2 sendiri.. eh ada ek ringan2 sendiri.. kena tanya kak gee?

Apa aku buat selama beberapa hari tidak mengupdate blog?
  • Aku balik kuantan ditemani cousin aku bernama najwa, awek keramat yang sangat howt dan digilai semua penduduk lembah keramat, ampang serta shah alam dan yang penting masih single!!
  • Belanja ayahanda dan bonda travel beg sorang satu.. taknak yang murah2 nak samsonite terus.. haruslah aku pitamkan!! tapi takpe sekali sekala..
  • Belanja satu keluarga dinner di tanjung lumpur makan seafood.. ada ikan aji2, ketam, udang, sotong, lala, sayur kailan ikan masin.. total RM220.. alhamdulillah sedap!!
  • jogging di waktu pagi di taman gelora.. tapi memandangkan makan lebih dari jogging aku rasa cam maintain je laa.
  • menonton movie Percy Jackson And The Lightning Thief dan Valentine's Day.
  • Happy hour bersama Linda, satu2nya kawan baik aku di kuantan. Miss her already.. i miss my old time with friends.. semua dah ada keluarga masing2 kecuali aku dan linda.. takpe linda insyallah, ada la tu jodoh kita di luar sana.. yang lupakan kawan pun ada juga, sibuk dengan dunia baru.. Linda, thx for your cute cupcakes. gembira!!



  • Bersiar-siar di teluk cempedak eventho ramai orang kat sana..


  • Dinner ikan apatah, air tangan bonda dan najwa..
  • Melawat kedai keropok ayahanda aku.. banyak barang dah ada kecuali penimbang dan pemotong keropok.. Aku melantik diri aku sebagai supervisor kebersihan.. hahahaha!!
  • Membeli bagpack untuk diri sendiri..

4 comments:

Aujinz said...

cik dewman..

beli back pack mau kemanakah?
camping?..

pss: berapa hingget menatang tue???..

Dewman said...

Aujinz, saja je beli.. murah je, semua orang mampu beli :P

Kenanga said...

bukan ke dulu kao ade camping beg tu?..mana poie?

Dewman said...

tu tahun jap aku kira........ 2004, yang dibeli dengan harga RM59, tiruan dan hanya kekal selama 2 tahun sahajaa.. sekiannn!!

Nuffnang Ads