nuffnang ads

June 8, 2012

Makan Lagi

Minggu ni aku pegi opis dua hari je. Hari Selasa aku attend IT camps Microsoft kat KLCC, saja menambah ilmu. Best juga, dari tak tahu jadi tahu. Ada cloud, SCCM 2012, Desktop and Mobile Management. Aku sampai awal, sebelum pukul 9 pagi dah terpacak depan registration counter. Naik je atas.. wahhhh ada breakfastttt.. Apa lagiii makan dulu laaa.. Conference start pukul 10.. tapi non ado on time.. 10.30++ baru start.. abis langgar semua jadual.

Hari Rabu, sepatutnya aku masuk opis cyber, last2 tak jadi.. takkan la aku nak ke kl lak.. time tu dah pukul 10 pagi.. pong pang pong pang 12tghari baru sampai.. so, bos aku kata, kerja je la dari rumah.. di izinkannn.. walaaweyyyy bestnyaaa.. yeah right, best apa, PANAS, takde meja, kejap atas katil kejap kat meja makan. Sakit pinggang aku dibuatnya. Camna la kalau 'work from home' di realisasikan kat opis ni?? penatt!!


Nasi lemak, ayam masak merah.. nyummyyy.. mentang2 ada mesin air express, aku layan cuppuccino, mocha ngan chino+choc.. arrhhh sedap!

 Aku budget tengahari makan nasi, rupanya subway or mcd.. so aku pilih la makanan sihat.

 
 Khamis, aku kat cyber.. lauk semalam.. RM5.50 kalau kat kl ni.. RM4 pun dah dapat

Makcik aku masak gulai ikan dori.. nyumm nyumm
 Aku suka tengok mamat ni, tapi jarang terserempak.. dah dua tahun aku menjadi 'stalker' tegar. Suka tengok je, takde la sampai nak tegur.. tapi dua tahun lepas dia ni agak kurus.. now berisi maybe dah  kahwin kot. Hi.. boleh berkenalan?

No comments:

Nuffnang Ads