nuffnang ads

June 27, 2012

Arab Lak

Semalam, aku dan geng2 opis makan nasi arab di Al-Rawsha kat dengan bulatan pandan. Tempat cantik, selesa, besar.. Makanan dah ditetapkan oleh sponsor, ikutkan je, jangan bantah, bantah bayar sendiri. So, order air je, air lemonade. Me not loike!

Tukang sponsor, order nasi dengan kambeng dan ayam, plus kebab mix grill. Aku sudah tentula tak makan kambeng, so melantak ayam je la. Pastu ada murtabak, dengan gembira aku pun makan, sekaliiiiiiiii kambenggggggggg.. depa kata biri2.. tak kisah la, sepupu sepapat juga.. rasa nak muntah, dengan bau lagi! fuhhhhh

Aku tak ingat, yang depa order ni jenis apa.. tapi pada aku biasa je.. nasi agak keras, ayam agak tawar.. kebetulan la kot. Aku prefer lagi kat saba' dan castle. Lepas ni nak try kat tempat lain la pula. Harga standard, mampu bayar! jom tengok gambar..









Bangunan lama.. smart!

*Ada cucian mata hari tu, betul2 depan mata.. hi, boleh berkenalan! :)

1 comment:

Anonymous said...

letak la pic cucian mata tu. nak tengok :D

Nuffnang Ads