nuffnang ads

June 4, 2012

Happy Time with Children

Sabtu lepas, aku lepak umah kazen. Ada kenduri cukur jambul dan aqiqah si Aatif. Pejam pelik, pejam pelik, 3 orang dah anak saudara, next year tambah sorang lagi. Padahal masing2 kahwin agak lewat juga. Tapi aku tetap pegang trofi kahwin lambat.. ishhh, cepat2 la aku diketemukan jodoh, kertu dah ni! 

Lauk pauk hari tu, simple je.. roti jala dengan kari ayam, nasi lemak bungkus, kambeng golek, salad, kuih muih dan teh tarikkkkk... Aku rasa seketul je daging kambeng, buat syarat.. cannot go laa.. bukan kegemaran. Best la dikelilingi budak2.. aku suka! aku suka amik gambar.. jom tengok gambar.. 


 Aku dengan Afiq

 Aku dengan Aatif

Aku dengan bella.. mereka dah bosan layan aku amik gambar!

 Anak si dalia yang susah betulll nak dengan orang.. nangis sokmo.. hobi kata maknya!

 
 Kambeng

 
 Roti jala + kari ayam

Salad, kambeng dan mash potato

Petang ahad tu.. mandikan si puteh.. tu je la aktiviti aku last weekend. Enjoyyyy!!

No comments:

Nuffnang Ads