nuffnang ads

January 9, 2012

Selamat Hari Lahir


I'm 32 years old yoooooo! Pada 15 Safar 1433H bersamaan 9 Januari 2012. Semakin pendek umur dah, sedar2 la diri tu sikit. Aku perlu perbaiki cara hidup aku ni sebaik yang mungkin. Dah terkeluar sket dari track dan aku perlu kembali ke track yang betul. Semoga diberikan kekuatan, disihatkan tubuh badan, dimurahkan rezeki, ditunjukkan jalan yang lurus dan semoga hidup aku diberkati dan diredhai oleh Allah s.w.t.

Aku habiskan sisa baki umur aku 31 tahun tu dengan berlibur secara mengejut ke Muar semalam. Sangat best dan happening. Later la aku story de morry ya.

Once again Happy Birthday to me.

*kali ni siapa yang tanya aku bila nak kahwin, aku tak teragak2 untuk smack down. Takde soalan lain agaknya nak tanya selain soalan bongok tu. Daripada ko tanya aku soalan yang bodoh tu, baik ko carikan aku seorang jejaka atau duda ada atau takde anak yang kematian isteri tidak melebihi 40 tahun. Demand siyal! Mana tau jodohkan.

Ko ingat akuntaknak kahwin ke, offff coozz la nak. Tapi pikir la dowh benda tu basic je, tak susah mana pun. Ada la jodoh aku kat luar tu, bukan aku tak berusaha, berusaha gigh tanpa kenal penat lelah, tapi Allah lebih mengetahui, mungkin ada yang terbaik untuk aku tu. Insyallah.

Mentang2 urutan kehidupan ko baik, kahwin dan anak dah.. ko senang2 nak ngajar aku lak. Asal tak kahwin? asal tak cari?

BOSAN!

Sekian.


No comments:

Nuffnang Ads