nuffnang ads

January 6, 2012

3 Hari Lagi

Masa opis aku import pekerja dari korea a.k.a. vendor, aku dah tak tengok drama2 korea ni, sebab kat opis pun dah ada tapi takde subtitle. Walaupun tak faham tapi macam best! Kalau lama depa kat opis ni, mungkin opis aku akan tubuhkan satu group. Nama group 'Technical Generation AM/PM 24/7'.. video clip dalam bilik server je, props monitor, server, keyboard, ipad2, segala mak nenek gadget. Nama lagu ' 테스트를 시도 에코' - echo try test.

Masa depa kat sini, depa nak subscribe broadband. Aku bagi la pinjam berukband opis cap celcom memandangkan depa kejap je kat sini. Biasalah kalau Orang memberi kita merasa, orang berbudi kita berbahasa.. sebagai ganti aku dapat la 8 facemask, air kotak apple juice, coffee stabak dengan seaweed. Jadi segan lak, kalau sekali tu takpe la kan ni berkali2..

Bawah ni ada gambar, gambar takde kerja namanya..


Movie - Jangan Kau Curi Facemaskku

Tembak kau kalau kau bah.. hahahaha mengong!

No comments:

Nuffnang Ads