nuffnang ads

October 7, 2011

Selamat Pagi Semua

Hari ini aku dengan baik hatinya membeli nasi kerabu dengan ayam goreng berempah dan separuh biji telur masin dengan menggunakan tupperware. Ya, aku telah mengurangkan sampah.. save satu keping pembungkus tiada efek pada dunia sebab orang lain tetap membeli tanpa tupperware. Sedap ok nasi kerabu ni. Tapi nasi tak banyak sebab tak muat tupperware. Makcik tu cakap dia kurangkan harga. Aku suka je, takde la melantak banyak sangat.

Mewahkan nampak.. takde la sememeh kalau dibungkus.

Makanan kegemaran aku dikala bosan. Tak manis, tu yang aku suka. Aku kalau malas makan nasi tengahari, aku turun la cold storage beli scones ni.. tak pun wantan goreng tak pun banyak la makanan kat situ. Harga pun berpatutan.

*Semalam, borak dengan pakcik perfume aku tu, baru la aku tau.. yang pati tu dia beli dekat france n us.. so kira pati original la dan dibotolkan kat sini. Tapi kalau dalam botol spray tu dah bercampur alkohol. So, yang roll on tu pati.. maka non alkohol.

No comments:

Nuffnang Ads