nuffnang ads

October 17, 2011

Jejaka Kuning.. aaAAUuMMm

Mood: Malas
Status sehingga ke hari ini: Gila banyak gambar dalam hp nak di upload

Last weekend aku diangkut oleh t.linda ke OU, teman dia attend event Global Shell Fuel Save Day.. aku wakil student mmu.. takpe, akukan awet muda.. .:sigh:. Aku ingatkan event biasa2 je sekali kawwwwww bernanah gegendang telinga.. siap konsert bagai. Dah tua nokkkkss dah tak larat nak berdiri lama..

Tapiiii apa2 pun.. sila la tengok gambar jejaka fahrin di bawah ni ya.. Kebetulan je.. alang2 ada depan meja dia pun baru sampai.. ada sesi tandatangan.. apa lagi amik kesempatan la.. Minat? tidak la sangat suam suam kuku je..

Satu gambar dulu ya.. later aku upload lagi..

*Aku adalah pengguna tegar Shell.. aku dah try petrol lain tapi cepat habis la.. tak lebih kilometer mesti kurang.. dan aku tak reti nak guna ron95 tak tau kenapa.. mungkin kalau minyak ron97 naik sampai 3 hinggit.. aku akan tukar :)

No comments:

Nuffnang Ads