nuffnang ads

October 21, 2011

Jumaat Sudah

Menghitung hari untuk fly ke Sibu.. selain ingin melepaskan gian handle event kalau sempat aku nak cari udang kering atau ikan bilis. Apakah? macam di semenanjung takde jual..

Hujung tahun ni, ramai lak nak kahwin.. budak opis aku 4 orang.. fuhhhh duit duit.. Nasib baik budak2 opis ni nak tong2.. yang penting ikhlas nak memberi.. tadi dah beli 2 barang tapi baru tuk sorang.. tinggal 3 orang lagi. aku ingat nak cari alas tempat tidur.. hadiah wajib.. mau dapat 20-30 jenis alas tempat tidur.. tahan la sampai 10 tahun.. tak pun hadiahkan balik pada orang kahwin.. huhuhu

Dah 4 hari aku tak makan nasi.. hari ni nak taknak aku mesti makan.. aku tapau nasi goreng ayam berlado.. nyummyyy.. alhamdulillah sedap!

Weekend ni tak tau nak buat apa.. lepak kat rumah je la. Tapi macam nak makan mcd je esok. ada promotion quarter pounder with cheese RM7 je.. set meal lagi!! macam menarik..

Nasi goreng ayam berlado.. harga RM5

Sob sob.. tak sempat nak masuk pertandingan Jumbo Queen.. kalau tak tentu mak akan menang.. kelazzz!

No comments:

Nuffnang Ads