nuffnang ads

July 6, 2011

Komitmen

Aku susah hati sekarang sebab selepas ini komitmen aku lagi besar. No more holiday, no more gadget, pendek kata banyak la no more. Selepas ni takde dah perkataan 'Aku rasa nak berhenti kerja la'. Demmit!

Pendek kata lepas ni kena la berusaha lebih untuk kumpul duit. Tapi aku ni dah la memang jenis malas nak buat freelance develop sistem selain join event dengan sheleq. Akhir tahun ni ada 4 event. Hope cuti aku cukup untuk join 2 negeri. Fuhh tak sabar nak bersosial dan memperluaskan jajahan jodoh aku.

Seronok semalam lepak dengan ahli2 GGO's. Paling happy sudah tentu la abg duo core. Senyum sampai ke telinga. Tapi non ado data plan lagi. Cepat sket ya.. boleh kita ber'whatapps'. Moh la kita tengok gambar makanan. Memperkenalkan ABC apatah nama tempat tu. ABC ni aku makan sejak dari sekolah rendah sampai laaaa ni.. Dari stall kecik sampai besar tempat tu.



Nasi berlauk yang aku makan di pagi hari. Fuhh sedap, alhamdulillah!

2 comments:

miss sammy said...

xpe nok,dah siap sok, nanti senang la GGO nk gather...xyah susah2 p cari parking segala..lupa letak mana..*ops!

Dewman said...

hahahahaha.. sure2.. insyallah! aku tak masak la kann.. so sendiri bawa bekal. :P

Nuffnang Ads