nuffnang ads

July 2, 2011

Daza Lagi

Ni post yang ke-4 kot aku cerita pasal si Daza anak sepupu aku dari Tanjung Pinang. Geram betul aku dengan budak2 yang tembam dan comel. Macam aku dulu2.. sekarang pun ya juga!! upset!!

Sombong, garang, ngada, tak duduk diam memang dah sebati dengan si daza ni. Nak2 kalau baru kenal. Tapi aku belasah je. Lagi ngada lagi la aku kuat sakat. Haharharharh gelak jahat! Jom layan gambar si daza ni. Seperti biasa gambar adalah sedikit kabur dan kelam.. biasa la kan tak duduk diam.




Macam mana tak tembamkan. Makan je kerjanya. Ketar lengan aku kalau dukung si daza ni. Gila berat tapi dek sebabkan aku suka sakat si daza ni.. aku layankan je!







harharharharHAahtahthatr.. gelak bangga sebab dapat amik gambar dengan si daza. Itu pun aku umpan dengan bunga kat kenduri kahwin. Budak2 suka la kan benda2 camtu. Kita kena pandai saiko budak2 ni.. bagi ipad ke, bagi main games ke.. lama2 dia ok la ngan kita.

No comments:

Nuffnang Ads