nuffnang ads

July 15, 2011

Bid dan Makan

Hari ini kerja aku asyik bid necklace vintage dekat ebay bukan dari pagi tapi baru je tadi. Aku berjaya bid 3 benda dan totalnya sangat memberangsangkan tidak mahal dan tidak la terlalu murah, sedang2 je harganya. Nanti la aku post gambar bila dapat barang2 itu.

Ada juga barang yang aku bid kalah. Tension, takkan nak up lagi.. kalau aku up sekali pun barang tu tetap murah dari Malaysia. Biar je la.. nanti bid benda lain pula.

Hari ni ada majlis bacaan yassin di opis sempena menyambut kedatangan ramadhan. Wa makan nasi beriani ayam rempah bahagian dada. Sedap, nasi banyak.. pastu si ayu buat sagu makan dengan susu cair dan air gula melaka. Pergghh 1st time makan sedap.. alhamdulillah. Meh la tengok gambar.

Budak2 tahfiz dari au3, keramat. Macam tau2 je aku nak amik gambar. Pantas uol ni!

Makan2 time. Tapi depa tapau je.

Sesi bagi makanan.


Fuuhhhhh, tangan wa masih lagi berbau nasi beriani n kuah dal.. Sedapppp, alhamdulillah.

No comments:

Nuffnang Ads