nuffnang ads

September 26, 2013

Tudung 2nd Batch

Yayyy dah siapp.. fuh fuh fuh penat!

Aku masih lagi mencari idea nama blog tuk tudung tapi masih takde idea. Maka aku post kat sini dulu la ya. Tudung kali ni panjang dah lebar. Sesuai untuk awek2 yang nak tutup dada. Memang aku aim untuk orang yang pakai labuh2 sebab aku pun pakai labuh juga. Sejak aku balik Mekah, Alhamdulillah aku dah pakai tudung tutup dada.

Aku post 2 dulu, memandangkan nak amik gambar makan masa. Nanti aku gunapakai kawan2 aku sebagai model. Model aku pun jenis yang tak pakai makeup2 ni. Simple dan manis dilihat. Chewahhh.. dah dah jom tengok gambar.

Semua tudung aku jenis chiffon. Ada mahal ada murah. Jom tengok gambar


Half Moon Chiffon G002
Length 1.8 meter
Width 32 inch
RM52


Rounded Chiffon Shawl G001
Length 1.7 meter
Width 29 inch
RM52

Berminat email to dewman80@gmail.com

No comments:

Nuffnang Ads