nuffnang ads

September 18, 2013

Cream Puff Bulat2

My frist trial and walla cream puff cheese aku berjaya membiak dengan gagahnya. Problem tang cream je, cair sket then aku pekatkan lagi dengan custard. Puff aku kembang tak sama besar, takpe la asal jadi sudah. Next time kena budget sama rata.

Aku sempat makan 6 biji je penat2 aku buat orang lain dah belasah dulu time aku tidur. Kurengggkannnn!! sabar je la. Basah2 ketiak aku buat cream puff ni.. Next time nak buat lagi. Aku banyak buat research pasal resepi ni, hahahaha research ok research.. youtube ada blog pun ada. Tukang buat melayu ada, korea ada, jepun ada, omputeh ada.. pastu combine then buat.. Chewahh. Pasni aku nak try cream durian dan coklat lak.

Moh la layan gambar

Betulkan, tak sama besar yang penting kembang sekembang2nya.

Tadaaaaa.. wallaaaaa

No comments:

Nuffnang Ads