nuffnang ads

May 2, 2013

Random Piccas

Rajinkannnn??? padahal post secara schedule. Moh la tengok gambar.

 Kek tajaan adik2 praktikal

Sebelum ni aku dah try 2 jenis collagen dan semuanya serasi dengan aku. Ephyra pernah, Lennox pun pernah. Now aku tengah cuba Triple Up Collagen dari Melaleuca.. Harga?? Pada aku yang tak berapa nak ada duit ni, memang mahal la. kebetulan ada offer aku mampu la nak beli. RM278, tapi harga biasa RM360 dannnnnn adaaaaa 30 botol jer! dah la cara makan rekomen hari2.. tapi idok la aku nak buat camtu. 5 hari, hari2, then selang seli. So, kita tengok la keberkesanannya. Lepas ni aku nak continue Ephyra balik.

Akhirnya, absober mounting diganti setelah 5 tahun melenjan tanpa memperdulikan keselamatan aku. Memang dah teruk sangat, haus habis! kalau langgar lubang besar confirm boleh tercabut.

Makanan orang sakit! :)

No comments:

Nuffnang Ads