nuffnang ads

May 4, 2013

Mari Mengundi

Tak sabar nak mengundi Ahad ni. Baju, suar, tudung, sepender semua dah gosok. Sebelum mengundi aku amik inisiatif mengenali  calon2 di tempat aku. Aku akan memilih yang terbaik. Apa yang mereka dah buat selama 5 tahun untuk rakyat. Beg apa diaorang pakai, LV ke, gucci ke? aku nak jadi orang pertama mengundi.. esok, kena tidur kul 8 sebab nak start beratur kul 7.59 minit pagi.

Jom tengok gambar..

Ini adalah bahan bacaan yang aku beli tapi novel kaki novel tu bukan aku punya. Aku just amik gambar je. Aku kurang sket baca novel tapi kurang2 pun aku rembat gak 3 novel fixi.



Booth dari Saudi. Ramai adik2 awek2 bertudung labuh. Sejuk je aku tengok. Pastu memasing cakap arab. Haihh jelesnya, aku nak gak pandai cakap arab. So, kena la start belajar balik, dulu masa belajar just basic je tapi tak praktik maka lupa. Ya, aku mudah lupa.

Si tembam, bam bam yang tengah demam.

No comments:

Nuffnang Ads