nuffnang ads

April 5, 2013

Ya Tahu

Lamanya tak updateeeeee, rindu lak rasanya!

Hari2 tengok blog sendiri, tapi takat tengok je la. So, hari ni, esok, lusa dan tulat berikrar akan update pada hari2 tersebut dengan menggunakan kaedah schedule. :)

Nak senang update gambar je la, pastu citer sket. So, lets start!

 Sarapan nasi kerabu.. senangkan nak citer semua orang pun tau ni nasi kerabu. Nasi kerabu dengan ayam goreng berempah RM5 tapi aku suspek makcik yang jual ni dari Indon eh silap Indonesia.

 Tah apa nama dessert ni, budak praktikal buatkan. Rajin sungguh, aku dulu, mana ada masa nak masak2.. ala cakap je la malasssss!
 Terbaikkkkk, sizzling mee ayam black pepper extra kat Alamanda. Sizzling paling aku suka setakat ini.

 Paling lama tak makan ubi kayu, akhirnya ada juga yang jual kat tengah2 bandar KL ni.

Bangunan opis aku dah tutup utk renovation, maka ni adalah santapan terakhir aku di gerai pakcik mualaf. Lauk pauk yang sedap, dimasak dengan kasih sayang, harga pun murah. Nak dibandingkan tempat lain, kalau kuah lemak tu, cair sangat, tapi kalau kat gerai ni, mmg pekat la. Cara masak pun bersih. Ikan goreng kat bahagian kepala dan perut pun bersih. Pakcik ni memang sangat teliti dan suka memantau pekerja2 dia potong sayur. Ni tak boleh tu tak boleh. Memang bagus la.. Now, aku tak tau kat mana pakcik ni buka kedai.

Last weekend budak kecik ni lepak umah, this weekend datang lagi. Lena tidur beralaskan peha jenama Sealy.

2 comments:

Aujinz said...

woahhh.. bestnya... jom gie Alamanda Cik Dewi.. koh koh koh

Dewman said...

Tiap2 tahun ajak tapi NON ADO

Nuffnang Ads