nuffnang ads

September 11, 2012

Saving Gilerrr!

Holla.. memang akan akan datang sungguh aku kembali bersiaran. Seperti biasa hari ni adalah minggu kedua aku bekerja di rumah. Aku tak masak pun hari ni, malas nak ke dapur. Aku tapau siap2 roti, jajan, air mineral. Senang takyah nak masak air pastu tunggu sejuk.

Modul kesayangan aku ada prob sejak 7 Sept. Bila listing panjang je page aku tu tak dapat nak pass variable ke next page. Sebelum ni chantekkkkkk je takde masalah. Haihhh, ni yang nak marah ni. Aku amended coding pun jarang gila. Tetiba jadi camni lak, peliks!

Apa lagi aku nak cerita.. next week aku holiday bersama kaum keluarga. Nanti aku post gambar ya. Next year, T.Linda nak ke Doha present paper PHD dia. Alhamdulillahhh, congrat la semoga berjaya menerima segulung PHD lak. Jeles laaa semua orang sambung belajar. Aku? huhuhu malas no 1, takde masa no 2.. insyallah one day.

So, aku macam, macam la nak join T.Linda, Jojet, makcik aku buat Doha trip. Tapi trip muslimah laa bukan macam euro trip dalam movie tu. :) tak lawak eh! ok ok aku nak tulis juga.

Aku google la, apa yang best kat Doha tu.. mostly bangunan2 lama kat sana. Pastu ada gak citer pasal rusuhan la, keselamatan la. Terus macam uiii takutnya. Niat nak ke sana tu ada, so aku kena rajin tanya orang yang duduk sana. Macam mana? google la, blog ke? chatting ke? macam2 cara.. kang tak pergi nyesal lak.

Makaaa dengan iniiii.. kena la SAVING GILERRR2.. kalau dah GILER2 SAVING akhirnya tak nampak juga duitnya.. makaaaa terpaksa la CANCELLLL.. tapiii aku akan cuba sedaya UPAYA!

Gambar ni aku experiment dengan night mode scene. Pastu aku amik hp aku gerak2kan sampai la jadi perkataan dew. Nanti aku try benda lain lak. Kalau tak reti T.Linda n Jojet ada, depa dulu amik kos potograper. Bayangkan T.Linda tu banyak ilmu dalam potograper. Tapi diaorang ni tak sibuk2 macam orang lain amik gambar kawin la apa la. Diaorang dah bersara sebab banyak sangat saingan dengan orang2 yang baru naik. So, depa bagi chance laaa :)

No comments:

Nuffnang Ads