nuffnang ads

April 22, 2012

Putehku

Tora Kembali Lagiiiii.. Hahahaha iklan 80han! eh, tah apa2 intro.. gilo!

Apahal la layout blogspot ni lain bebeno, gmail dah tukar, facebook pun dah ada timeline. Malasnya nak cuba, try, test benda2 baru ni. So, apa aktiviti cuti minggu ni, dok umah je uoll.. layan drama korea 'invincible lee pyung kang'. Best la juga.. 16 episod aku bedal 3 hari je.. kul 5 pagi baru tidur.. cannot stop maaa.. jalan citer tetap la sama.. laki demam, awek jaga, bila awek demam laki lak jaga, mesti ada second hero n heroin yang akan kecewa, anak orang kaya, buat hal, lepak umah awek yang miskin kononnya, bila dah dok serumah timbul la bibit2 cinta.. gitewww la citer korea.. sama je.. dannnn akhirnyaaa, aku terlepas lepak dengan kenanga dan kantan.. padan muka!

Sambil menaip ni, tengah layan lagu Guba feat Yuna - You're so fine 

Owh aku nak citer pasal puteh ni, bila tah nak pergi hantar service, lampu kabus putehku sudah terpadam, lampu kat gear tu pun dah matik.. aishhh malasnya nak ke perodua.. sabar lah wahai putehku.. tunggu gaji yaaa, akan ku hantar service.

Seperti biasa, meh la tengok gambar..






Good Morning Kuala Lumpur, Menara takde, aku tak amik sebab aku nak tembak gambar awan belah kiri tu. Chantek sangat! Tapi tak sempat nak tembak gambar helikopter askar yang lalu lalang sempena defence apa tah kat pwtc. Ramai hadek2 beruniform time tu.. mak soker!

Auntie, menembak secara random.

Pemberian jojet, sata, ayam madu, n hati lembu kot. Ada lagi kat petiais tu.. dah 2 hari dok dalam tu.



Aku.. nyampah!

*Tengah timbang tara samada nak ikut bondaku ke Jakarta tengok cousin aku kahwin bulan June ni..

Yay, boleh upload picca dengan banyak sekali at one time.. thank you blogspot!

No comments:

Nuffnang Ads