nuffnang ads

April 5, 2012

Cikonets - Cikonets

Meh, aku memperkenalkan anak buah sepupu2 aku. Dah ada 3 orang, sorang lagi coming soon end of this year, Insyallah. Mahal hokeyyy barang budak2 sekarang.. murah tu ada la yang longgok2 tapi takde la menarik sangat, tapi boleh la.. penting ikhlaskan. Tapi cute la baju budak2. Aku ada masalah nak beli baju budak, sebab aku rasa rugi je beli ngam2, so aku beli yang besar terus.

Aatif Averroes, Kelas kawww nama anak. Anyway congrat, baru 4 minggu rasanya, berat 4.2kg. Aku budget besar la kan, so aku beli terus baju budak umur 1 tahun, sekaliiii pergi tengok kecik je.. dah kecut sket. Aatif ni propa ya, lepas mandi nangis, masa pakai baju nangis tapi bila siap je semua, terus senyap, Propa sangat!

Bella, nama penuh Isabella kalau tak silap. Matikla tak ingat nama anak buah sepupu. Bella ni, ya ampunnnn comelll sangat dah la tembam. Masa aku nak beli baju tuk si Bella ni, aku call dulu bapak dia, nak beli size apa.. takde surprise2 dah. Bapak dia cakap 1 tahun, aku beli terus tuk 3 tahun. Hahahaha over! yang baik si Bella ni, sapa pun amik dia, dia tak nangis.

Afiq.. ni sorang lagi tembam.. tapi Afiq ni sangat manja, ya la dok bawah ketiak mak sejak lahir. So, dia akan nangis kalau orang lain dukung dia. Gerammmm, aku cepuk jugak kangg.. Dia kena lama sket, kenal muka, baru okey.. lambat la, tak sabar nak cubit2.

*Masih dok pikir nak suh depa ni panggil aku apa, auntie dew, mama dew,.. any? takpe kecik lagi sempat lagi nak pk nieh.

Sekian.

No comments:

Nuffnang Ads