nuffnang ads

March 2, 2012

Zam Zam

Terasa sekejap je minggu ni berlalu. Minggu ni adalah minggu yang paling aku depressed, frustated, benda yang aku ingat dah hantar tapi tak berhantar lagi, beria2 la suruh buat cepat, tapi action non ado.. cakap je lebih! Ada lagi, arrrghhh banyak la.. malas pikir, teruskan je selagi boleh bersabar.

Berharap dapat peluang di tempat lain. Aminnn!

Lunch tadi makan di Restoran Zam Zam dekat Jalan Tar. Memba suruh try sup tulang merah. Tapi end up makan nasi beriani ayam/kambeng dan murtabak. Overall rating aku boleh bagi 8/10. Meh tengok gambar..


Masa nak bayar tadi, aku baca la notis kat dinding tu, restoran ni tutup masa solat jumaat tapi non ado.. notis je


Murtabak terbaik dowhhhhhhhhhh!! RM8 yang kecil.. siap ada yang jumbo.. tak dapat mak nak bayangkan betapa besarnya murtabak jumbo.

Nasi Beriani ayam RM16, kambeng RM18.. sedap, lembut isi ayam.
Memba aku cakap kambeng pun lembut.

So, sila la cuba.. aku nak ulang balik.. nak try sup tulang merah lak.

No comments:

Nuffnang Ads