nuffnang ads

March 22, 2012

Random

Moh la kita layan picca ya.

Sekali lagi putehku dilanggar kereta orang di trafic light. Tak faham aku, kot ya pun nak cepat, takyah la nak laju2.. aku tau ko nak cepat sebelum lampu bertukar merah tapi akhirnya ko dah menyusahkan 2 buah keta yang lain. Ko lak sedap2 lari entah ke mana. Total RM450, thank you to Adam yang memberi kerjasama. Sangat mudah, jumpa, hantar bengkel, amik, settle. Cuma tetiba je lampu kat gear tu mati. Maybe wiring or mentol rosak. Keta aku diketuk, dicat dan diganti 2 biji sensor reverse baru.

Maggi sedap dimakan time sejuk. Fuhhh sluurrppp

Sayur goreng campur, aku masak. Ya, aku masak, napa luarbiasa ke? hahaha

Kekdahnya kalau bosan di opis. Apa yang ada kat atas meja aku ni akan dijadikan props tuk ditembak.

Lauk makcik aku masak, aku tapau bawa g opis. Kenyang, alhamdulillah.

2 comments:

Aujinz said...

rajin lak cik Dewi guna prop pisang buat tembak gambar.. hahahahha

Dewman said...

setiap hari jumaat pasti dapat pisang free.. satu lagi memba bagi dia tak makan.. i makan je senanggg.. lawasss.. :P

Nuffnang Ads