nuffnang ads

December 22, 2009

Gumbira di hari Selasa

Quick update for today:

1. Thanks to KTM for pocket calendar.. at least berbaloi dan secara automatik aku maafkan kelambatan train sebanyak 3/100. 2 lagi aku pernah dapat buah kurma yang keras dan air mineral sempena menyambut bulan ramadhan tahun 2009.

2. Aku agak keliru dengan gossip nyah sazz dan kak gee bau kepam di opis mereka. Sebab kat opis aku ada 3 orang tagechi tapi bau mereka langsung tidak kepam. Mungkin tagechi di opis ini vege di hari2 tertentu dan mungkin juga mereka mandi 2 kali sebelum masuk opis.

3. Tadi masa aku naik train, ada la seorang awek ni memakai short skirt yang menampakkan peha putihnya yang gebu membuatkan setiap kali aku tengok peha dia aku teringat peha aku. Besar sket peha dia je dari aku. Malu laa i peha begitu di tunjuk2 geram je pak arab tengok!!

4. Setiap hari aku akan terserempak dengan 3 orang tegachi dari opis aku dalam train. hari ni mereka berborak sakan dengan salah seorang tagechi Malaysia. aku hanya faham perkataan 'Malaysia', Software company' annnddd 'beautiful' yang dirujuk kepada aku.

5. Perjumpaan GGO's before 2010 di Curve malam ini dan Selamat Hari Jadi yang ke 26 buat yang tersayang nyah sazz.. hahaha muntah darah bersayang2.. boley apa sayang kawan..

Sekian.

p/s: bontot rain dalam movie ninja assasin sangat marvelos!!

2 comments:

Aujinz said...

huhuhuhu

vontot rain gak yang dier tengok..;))

Unknown said...

hahaha mantop kannn..

Nuffnang Ads