nuffnang ads

December 31, 2009

2010

Happy New Year uoll.. semoga diberikan kesihatan, dimurahkan rezeki, dipanjangkan umur dan semoga dipertemukan jodoh.. ucapan jodoh ni aku tujukan buat diri sendiri, kantan dan abg jijon terketaq ala orang berpantang. opsss lariksss!! tidak lupa juga buat ammarita, fatiena, asmana dan juga rafina..

Selama 29 tahun aku bernafas baru sekali aku menyambut tahun baru, itupun kerana di paksa oleh bondaku yang dikerah bekerja kekononnya akan ada virus alaf baru tahun 2000. Alang-alang mak aku di opis, aku seret la adik aku ke megamall. takde la best mana pun biasa je, maybe aku ni bukan jenis yang suka bersesak-sesak. Maka sambutan itu adalah terawal dan juga terakhir.

Selepas itu, aku suka counting depan t.v sambil mendengar orang berucap, nyanyi-nyanyi, nari-nari, bunga api, bersesak-sesak, beraba-raba cukup 9 bulan ramai la beranak.. eh lari tajuk lak!!

Sekarang aku suka ngadap depan monitor chatting sambil tunggu orang wish tahun baru.. dan duduk tepi tingkap dengan harapan ada la yang membakar bunga api. n lucky sharp 12 tgh malam tadi bersepah bunga api di kawasan umah.

sebelum menutup buku tahun 2009, aku nak wish salam sayang pulak dahhh.. kepada siapa? sudah tentulah kepada cucian mata aku. semoga kita bersua lagi dengan izinNya. ambulannn plsss tangkap budak ni dah sewel..

tatap laa gambar cucian mata aku..

sekian.

No comments:

Nuffnang Ads