nuffnang ads

June 12, 2014

Painting Bookmark

Assalamualaikum..

lamanya sangat aku tak post apa2.. tudung baru pun takde dan aku akan buat sales tudung tuk habiskan stok2 lama.

Kali ni aku  nak jual penanda buku yang aku lukis sendiri. Projek ni sebenarnya saja untuk suka2 tapi ehh macam best juga kalau jual ni. Kalau taknak dijadikan penanda korang boleh beli dan susun dalam frame. tapi frame kecik je la jangan yang besar melangit.

Size lukisan watercolor

Panjang 13.5cm
Lebar 5 cm

Lukisan ni aku protect dengan varnish spray so tahan lama sket. Kalau nak liminate makan kos. Lukisan ini juga aku akan tampal pada kertas hitam yang keras so takde la nanti terpenyek ke apa.

Harga, ya harga.. lupa lak

Lukisan biasa aku jugal RM2 sekeping tapi kalau ada manik aku jual RM3 sekeping.

Moh la kita tengok




Tadaaaaa.. ok kucing hidup tu bukan tuk dijual tu kucing aku namanya ruby.

Kalau anda berminat boleh la email ke aku dewman80@gmail.com atau lepak je kat ig aku misstheywe kat situ pun aku ada post gak.

Terima kasih dan selamat mencuci mata


No comments:

Nuffnang Ads