nuffnang ads

March 4, 2013

My Weekend

Meh sini aku nak update apa aku buat minggu lepas. 

1. Cousin aku datang umah dengan anak dia Aira. Empat hari la depa kat umah tu. Meriah la dengan tangisan budak kecik. Kalau makcik aku bz, cousin aku penat, aku la dok jaga kejap. Baru 3 bulan tapi kus semangat macam budak umur 6 bulan. Peha dah macam Michelin.


2. Layan midnight dengan ahli2 xb. Ada 7 orang tapi 5 layan Jack the Giant Slayer, 2 lagi layan Rock Oo. Aku tentu la layan Jack. Aku tak minat sangat Rock2 ni. Pada aku citer Jack ni ringan je, tapi best. Aku suka! sila la layan ya.


3. 2..3 hari ni panas je. Alhamdulillah


4. Makan time. Gambar makanan tetap ada. Wajib. Air cincau lemon dan nasi kung pow.



Sekian.

Choppp, pagi ahad aku dikejutkan dengan msg dari banglong. "Kemboja kalau ada kat equine, singgah la Jusco.. ada ramai brader body ketak.."

Huhuhuhu.. aku tak sukaaaaa body besar2 keras2 bonjol2 ni.. geli

No comments:

Nuffnang Ads