nuffnang ads

February 17, 2013

Aktiviti Semalam

Jumaat lepas aku MC, badan aku naik bintik2 merah maybe gigitan hama. Maka aku diberi injection sebab toksin hama dalam badan semakin berleluasa. Esoknya bintik2 merah dah tak merah menyala. Semakin coklat, tapi gatal tu tetap ada. Semalam juga operasi membersihkan bilik. Hopefully dapat membasmi hama2 tersebut. Tak pernah terjadi selama 5 tahun aku lepak dalam bilik ni. Takpelah benda nak jadikan.

Semalam aku ajak Jojet, T.linda dan makcik aku makan kat gulai kawah tapi hampa kedai tu tutup. Jojet ajak pergi restoran satu lagi. Takde la sedap sangat, lauk pun kurang. Kalau kat kedai kawah tu, macam2 ada. Lauk pun selalu topup. Memang best.

Jom layan gambar.

 Melayan jiran membeli pokok bunga.

 Makan nasi, Alhamdulillah.

 New me, 2013.

Gong Xi Fa Cai to all my Chinese friends.

No comments:

Nuffnang Ads