nuffnang ads

January 15, 2013

Merlin Last Season

Tamat sudah cerita kesayangan aku tadi. Lepas ni cerita apa lagi aku nak layan. Takpe, boleh ulang balik dari season 1.. tak boring pun tengok banyak kali kalau ada Merlin. Ending memang best, ada la sket tak puas hati.. hehehe manusia mana pernah cukup. Aku nak tau juga, apa jadi pada Gwen, apa jadi pada Giaus. Confius la, adakah akan ada season baru di zaman baru. Ending pun ada gambar Merlin dah tua. Arrrgghhh rinduuuuu.. parah sudahhhh!

 Merlin, will miss you :)

 Arthur dying in peace.. time ni nangis, sedih!

 Merlin, love you

 Best friends :) hoping for new season.

I hate you Mordred walaupun you comel. Owh Morgana juga hate you.
All piccas from Google.com, keyword 'Arthur die Merlin'

Dah2.. jangan nak emo sangat. Cerita tahyul je pun.. melalaikan.. huhuhuhu

*update 15/1/2012.. tengok tuk kali ke-dua.. demmit masih nangis

Pada aku yang masih tak puas hati Merlin dah habis dan nak tau apa akan terjadi seterusnya.. mari la kita baca kat merlin sini dan merlin sana sekurang2nya lega sket.. hehehe parah2

6 comments:

Yun said...

alah dah abis ke..xsempat tv aku nak baik

Dewman said...

best ending.. sedih

Unknown said...

ending mcm merlin pergi ke dunia moden. nnt tkde la dragon!!! whuaaaa. i suka bila dragon keluar.

Dewman said...

Patung dragon je la kot ada. aku masih sedih.. tgk iklan Merlin pun terasa sedihnya. parah

puaka liar said...

iol tak paham citer ni....kertu sgt kah iol?

Dewman said...

tak kertu la.. semua ni kan sejarah diadaptasi ke drama tv.

Nuffnang Ads