nuffnang ads

February 3, 2012

Takde Perasaan

Lepas kerja, balik umah jap, gosok baju, gosok apa2 yang patut kendian straight ke ampang.. Tido sana sebab esok ada kenduri nikah cousin aku. Ahad kenduri makan2 then malam tu yayyyyyyyy layan teater Lawak Ke Der? adik aku la nak sangat tengok fav artis dia si Zizan.. aku ikut je jadi peneman.

Tu je la aktiviti aku sampai hari Ahad, Isnin balik ke gua semula. Kemas bilik, tido, makan dan nanti la pikir balik nak buat apa.

Memperkenalkan Kay Enn, anak bos event yang selalu aku join tu. Memba aku kata dia tak berapa nak faham bahasa cina, sebab mostly cakap bahasa melayu atau omputeh. Comel okeyyy puteh gebuuuu..

Comelnyaaa.. aku dan kay enn laa, ahakss!


Ni video kay enn dengan perempuan beskal.. garang manja ok si perempuan ni layan kay enn.. hehehe jangan maraaahhh :)

No comments:

Nuffnang Ads