nuffnang ads

November 18, 2011

Lamanya

lately, aku agak sibuk di opis. sibuk membangunkan aplikasi baru yang aku dan team buat bertungkus lumus selama 2 minggu dan akhirnya campak ke tepi. Sebab apa? sebab orang atasan cakap flow tak betul. Mangkuk sungguh! hangin.. lepas tu aku langsung tak sentuh modul tu, gi makan mcd sambil bergossip. Esok pagi baru start flow baru.

Aku tak faham la.. team aku update dokumen 2 hari sekali.. tapi selepas 2 minggu kami buat baru perasan flow salah. Napa la tak cakap awal2.. banyak gak modul dah buat.

Okla.. sambung cerita menggembirakan pula. Gembira, yeah right! next week aku ke TAWAU.. whott whott.. pergi menghitamkan lagi kulit mukaku yang mulus ini.

Gambar kat bawah ni, perjalanan aku ke Sibu.

Tapak karnival sehari sebelum karnival berlangsung.

No comments:

Nuffnang Ads